iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

21 januari 2015

Carnaval Releases

15 februari is het weer zo ver, dan gaat de Carnaval van start. En om dat een beetje leuk door te komen heb je muziek nodig, veel muziek. En daarom zetten wij de Carnavals platen van 2015 voor je op een rijtje.
Mis jij een carnavals plaat tussen de al vrij grote lijst, schroom dan niet en mail ons HIER

De laatst toegevoegde titels hebben we voorzien van ** achter de titel



De SRV Mannen – Dat Klapt d’r op
Johan & het Pawnteam – Pawsong
Aad en Maat – De kroegentocht
Ajaan vd Witte Ruysheuvel – Scheidliedje **

Alberto – Onno (mag ik je toyboy zijn?)
Alex – Maak Er Een Mooie Dag Van
Alle 13 Jaanke – Pintje Pakken
Alpenzusjes – Wienie Wienie
Altied Schik – As dur mar un tapkraan is
Andersom ft. Bart van der Stelt – Sexy als ik zuip

Andre Pronk - Had je mij gebeld
Aogse Bluf - Alles op zunne kop!
Attenooie - Ho stop!
Bennie Solo - Dat kun je toch niet maken
Bente Jongman - Bezopen

Berry Daamen - De Nacht
Bertie Lukano - Die Konto
BJ en de Dirco’s - #tisweercarnaval (Anders Nilsen parodie)

Broer Geert & De Puntenslijpers – Puntjes Omhoog **

Coen & Sander en Zware Jongens - Maste Sjen 
Colinda & Daisy - Mannen, mannen, mannen
CV De Jassen – Wat is hij lang
Danny Robben – Oh ja die Allemaal
Danny van der Kracht – Een lach zonder traan
De 3K’s – Fissa Wa Bier **

De 4 Viltjes – Carnaval vier je hier
De 4 Viltjes – Snorrenlied (Kijk die vrouw die heeft ‘n snor)
De Brabo’s – Doekje Erbij
De Deurzakkers m.m.v. F.C. Den Bosch en De Kikvorschen – Zak Es Lekker Door
De Dorini’s – Bingo
De Erpa’s – Kom naar Amsterdam
De Feestbroeder – Echte Vrienden!
De Kikvorschen – De draogt zo Wijd 
De Kitsch – De Pot is Op!
Die Supertolle Schlager Schwestern – Das Jodellied
Dikke Mik – Blijf jij maar aan het aanrecht staan
DJ Arnoud – Fissa
DJ Bompa & De Mens – Ay Ay Ay, Het Dak Eraf
DJ Henry’s Feesjuh ft. Tim Schalkx – Tussen Kroegen En Kerken
Dj Kicken – Start the game 
DJ Maurice ft. De Alpenzusjes – Volg De Leraar
DJ Patrick & DJ Jelle’s ft Stayfan – Lopen
DJ REsound – Lekker Lauw
DJ Rick ft. Stayfan – Bezopen
Dolle3s – Huh Welk Wie Z’n Moeder
Double Dj’s – Onze Jans Heeft Nieuwe Klompen
Dubbelzicht – Het Carnavalsgevoel Alles Veur Mekaor
Duo Knotsgek – Op De Lange Latten **

Duo Knotsgek – Zij Is Te Mooi
Duo Kwats – Ik Heb Een Hart Zo Groot Als Een Klerenkast
Duo NeeMan – Wiggle met die ballen

Duo Noeëts Jedaat feat. Dirty Herrie and the Smashing Hornoxes – ôs Moment
Duo Toe Maar en CV De Zotte Zwanen – Metertje Bier
Edrie Antonissen – De Vetspuit
Erik Adams – Ietsie Pietsie Tinie Winie Blondie Heidi
Fatclap – Sexy Als Ik Schrans
FC Witpet – Bombazijn
FeestChaos – Who The X Is Alice
FeestDJ Zjosti ft. KeK & De Cantusband – STUITERBAL
Feestteam – Ring Of Fire
FelDurUp – Een gat in het Viltje
Ferry van de Zaande & Veul Gère – Speciaole Friekendèl
Floris en Maarten ft.DJ Brian – Carnaval
Floyd Flits ft. Adj Ambiance – Tu Tu Tu Carnaval!

Franky Stardust en Johnny Valentino – Hé Schat, weet Je Dat **

Frans Bauer – Ratatadadada
Gebroeders Ko – Wat Heb Jij Een Lekker Lijf
Gebroeders Rossig – Geef Me Een Kus
Geen Stempel ft Dùbent – Brabo
Gèère van huis – Van alle marte tuis
Giel Van Het Dierenasiel – Een Dier Is Geen Ding
Gino Buysrogge – He Ga Je Mee
Groep 5 van de Meent – Vastenlaovesknap **

Hang & Sluitwerk – Webbe Ut Nog lang Nie Gat (Armin van Buuren Parodie)

Hap Slok Weg – Broodje Mexicano
Happy Ouwer – Ei in de pan
Heite Soep – Dát Kán Alliën Mit Vastenaovend
Helemaal Hollands – Zak Eens Naar Beneden
Herman Finkers – Koo Wit De Floo

Het Vleesteam – Alle Remmen Los! (Albatraoz)
Ivo van Rossum – Waar is de kastelein
Jacky Baggen & Fabrizio – Ramaya
Jan Koevoet – Als jij niet bij me bent
Jeroen Van Zelst – Houdoe En Bedankt
Jesse – Bloody Mary
Jettie Pallettie – Feest In De Tent
Johan Veugelers – Ik Was Nooit Een Casanova
Johnny Gold – Houdoe heee
Johnny Purple & D J Martijn – Blozen van mijn Lederhose
Johnny Purple ft. café Lemans – Porseleinen pony
Jolly Jester ft. Randy Watzeels – Hier In De Apres Ski
Koos en De Donderstenen – Koos Matroos
Lamme Frans – Wakker Met Een Biertje!
Lawineboys – Je Krijgt Niets Meer Van Mij
Lawineboys – Leven, Lachen, Lol
Lucien Martin & Eric Dikeb – Wie Is Nou De Bob?

Mannen van Fatsoen – Wip Eens Even Binnen
Marco kraats ft Party dj W. – Wie is Wie
Mark van Overveld – Stil in mij
Martin Vincken – Tinus blijft wel hier
Meneer Jim – Vet Lied!
Mesjieu Wally & Lola Lee – Blonde Lola
Met z’n alle & Kiep Kwajt – Wurrum durrum
Michael Humblé – Ik heb morgen geen kater in mijn kop!

Mister Nightlife – Ik voel me sexy als ik dans
Moi Gewist – Après Ski
Niek & Danny – ‘T is weer de “Hôôgste tijd
Niewijs! – Ja jaa paprika
Okeedan – Spek mee aaier
Pap en Pudding – Oan de kant
Party DJ W – Zak Eens Naar Beneden
PartyfrieX – Deze Kroeg (Ya Ya Jippie)
Paul de Laat – Siliconen bumpers
Peerke – Stup ‘m in ‘t goatje
Pet Raket en John Kanon – Zullen we nog een borreltje nemen?
Peter Loree, René Verkerk, Tommy Santo & De Radio10 Ochtendcrew – Waar zijn die Toeters

Ramon Barents – De zingende schilder feest!
Rappe Willem – Gewoon Weer Roken in de Kroeg
Rappe Willem – Schijtziek van Politiek 
René Eshuijs – Jij kwam in één keer uit de hemel vallen
Rogier & Co – Anoniem
Ronnie Ruysdael – De Koning van de Polonaise
Ronnie Ruysdael – Onze Keet
Rooie Rico – Bierrr
Rowwen Hèze – Van Drinken Krijg Je Dorst **

Roy Donders – Ik Wil Jou
Schiffie & Co. – Tsjoeke Tsjakke (Pinguïn-Versie)
Shakin Dj’s – ‘t is Carnaval
Sjansjee – Ik ben mijn worssie kwijt
Sjansjee – Ik ben mijn worssie kwijt 2.0 REMIX
Sjansjee – Marjoretteles Mami 2015
Snollebollekes – Alaafrojack

Snollebollekes – Bam Bam (Bam)
Stef Ekkel – Waar Heb Ik Jou Ook Alweer Eerder Gezien (DJ Pollo Remix)
Super Hollands – Het is hier één groot feest
The Party Captains – Van top tot teen
Theo Twijfelaar – Leo Waar Is Je Deo
Thom Craane – ‘k Zou Willen WetenToeter-Wèl-Toe – Doe maar mee!
Tony Rence – Het Jaar van de Whiskey
Trafassi ft. Keizer – Je Bent Nog Niet Gelukkig Met Een Mooie Vrouw
Trisha – Billen Trillen
Vensen Broos – Wij Drinken Bier
Vieze Jack – Jump 4 Jack
Wim van Bil – Hij Is een Zak
Worst Kaas Scenario – Franse Kaas met Jolanda
Zanger Rinus – Carnaval met Rinus
Zingende Prins Ummenie – Er Wordt Gepaard In De Gang
Zjosti & M-Sounds – WC Spreukjes
ZUS – Feesten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten