iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

8 september 2015

Leonie Meijer pakt haar 6e Draaischijf

Dat wij van Greatest-Hits niet vies zijn muziek van eigen bodem is ondertussen wel duidelijk denken wij.
Deze week gaat de Remschijf naar de Haagse band Di-rect en Leonie Meijer pakt met "Als Ik Breek" haar 6e!! Draaischijf.
"Rijk Alleen" was eind 2012 haar eerste Draaischijf en daarna volgde nog "Wacht Tot Ik Bij Je Ben" (samen met Joost Marsman), "Scherven Van Geluk", "Make Me Stay" (Samen met The Prophet) en "Won't Come Back" (Samen met Brainpower)
En in de UP40 wist zij ook altijd goed te scoren met o.a. 3 nummer 2 hits en 2 nummer 5 hits.

Als Ik Breek is een heerlijk uptempo nummer wat op haar binnenkort te verschijnen album zal staan.
De plaat is geschreven door Leonie zelf in samenwerking met Arie Storm en diezelfde Arie heeft samen met Jörgen Ringqvist voor de productie gezorgd.
En dat Leonie samen met Arie tot mooie teksten kunnen komen bewijst de zin "Laat Me Niet Barsten Als Ik Breek"

Leonie zal "Als Ik Breek" uiteraard ook live ten gehore brengen tijdens haar tournee die haar in alle uithoeken van ons land zal brengen. Ikzelf ga haar concert bijwonen in mijn thuishaven Zoetermeer, maar ze komt ook in o.a. Culemborg, Papendrecht, Hoofddorp en Almelo. Mochten die plaatsen ook niet lekker in de buurt zijn voor je check dan haar SITE voor het complete overzicht van haar optredens. In totaal geeft ze 26 shows dus er is keuze genoeg.
Uiteraard kun je het nummer bij ons via de lyric clip beluisteren, maar als je hem wil aanschaffen of streamen via een andere mogelijkheid kan dat via de onderstaande kanalen.
iTunes
Spotify
Deezer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten