iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

24 september 2014

NL Releases

Hieronder een overzicht van artiesten van eigen bodem die de afgelopen een verse single op iTunes en andere verkoop portals hebben uitgebracht.
Deze lijst wordt wekelijks ververst met nieuwe releases die in de verkoop zijn gegaan.
Iedere donderdag komt er voortaan een lijst met de verse releases van artiesten van de vreemde bodem.
Heb jij info over een verse release die er niet bij staat, meld het ons aub.


B Brave – Bad

Boaz van de Beatz, Kalibwoy – Warrior
Danny Robben - o ja die allemaal
Danny Temming - denk maar niet dat ik verander
Dotan – Fall
Duo Con Amour - mn engelbewaarder
Emre - hartendief
Esmee Denters – If I Could I Would
F – Wat Een Leventje
Hadewych Minis – So Bright

Headhunterz, W&W – Shocker
Herman van Veen – Iemand
Jan Smit , Kraantje Pappie – Handen Omhoog
Jaques Herb - toen kwam jij
Joeri Plaizier – Raak In Mijn Hart
Joey Hartkamp - ik wil je
Johnny Gold - ik leef mn leven
Julius – Higher

Knarsetand – Insomnia
Kobus Grit - kom nou hier
Lawineboys – Je Krijgt Niets Meer Van Mij
Maikel van Hattum - ga je mee
Marco Paulo - alle dagen zomer
Mick Harren – Weet Iemand Wat Liefde Is
Mike van Dijk - adios maria
Milan Milano - en ik droom
Nicky Romero, Vicetone, When We Are Wild – Let Me feel
Party Animals – This Moment

Peter Loree & Party DJ W - long train running
Ralf Mackenbach – Ik Wil Avontuur
Sander Kwarten - ik leef mijn eigen leven en volg mijn dromen
Sietske Oosterhuis – Rather Be
Stef Classens – Safe And Sound
Taymir – What Would You Say

Wilfred! - onder de sterren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten