iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

23 augustus 2014

Wolter Kroes schiet naar 1 samen met Isabella


De plaat zat er al een tijdje aan te komen en toen het eenmaal zover was bleek wel hoevel mensen er nog altijd naar Utopia kijken want de plaat stond in no-time op nummer 1 van de iTunes chart.
We hebben het over "Ik Ben Je Prooi" van Utopia babe Isabella en Wolter Kroes.


Isabella's droom in Utopia was het opstarten van een zangcarrière en het begin is er met deze nummer 1 hit. Ook Wolter Kroes zal blij zijn, de laatste keer dat hij een nummer 1-hit scoorde was met Viva Hollandia in 2008.




Bekijk hieronder de videoclip van Ik ben je prooi die werd opgenomen binnen de muren van Utopia omdat Isabella het terrein niet af mag.
En vind jij het nou ook zo'n geweldig nummer dan kun je hem downloaden via:
We hebben ook even het filmpje erbij geplaatst waar je Isabella kunt volgen terwijl ze het goede nieuws te horen krijgt dat over de single in de iTunes Chart.
iTunes
Google Play
Spotify

11 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig! Ik krijg iedere keer weer kippenvel als dit nummer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toppieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gegund prachtig nummer Isa heeft een dijk van een stem klinkt ook super mooi samen met Wolter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een super goede plaat, qua zang & muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tijden niet meer een nummer gehoord wat me raakt.
    Schitterend gezongen door Wolter en Isabella, god wat heeft die vrouw een stem zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig krijg er kippenvel van goed gezongen isabella en wolter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve iesje,

    prachtig lied samen met Wolter.
    Laat je niet klein krijgen door die jaloerse bende in Utopia, geniet van jou succes.
    Wij , en dat zijn massa's fans, zijn trots op jou !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat is een geweldige plaat draai hem nu maar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeey Allemaal

    Ik ben gek op het nummer van Wolter Kroes en Isabella, Ik heb deze single ook met Handtekening erop van allebij dakjwel ervoor

    BeantwoordenVerwijderen