iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

21 februari 2013

Freshkid scoort met eigen nummer bij TNPT

FreshKid, nu al hét succes van 2013! 

FreshKid doet mee aan The Next Pop Talent, afgekort TNPT. FreshKid heeft toestemming gekregen om haar eigen geschreven nummer te doen. Dit nummer heet Lay Low. Met haar stoere look heeft ze iedereen verrast. Het nummer Lay Low is nu al een ware hit!
De echte naam van Freshkid is Farah en ze is 24 jaar.


De jury sprak Freshkid in eerste instantie aan als jongen maar al snel maakte deze pittige tante de jury duidelijk dat ze met een heuse chick te maken hadden. Freshkid moest er zelf ook om lachen en zei dat ze de vergissing wel begrijpt omdat ze niet de doorsnee meisjes look heeft maar gewoon is wie ze is.
Een beetje beschaamd liet de jury de muziek in starten en  daarna vielen er 4 monden open van verbazing.
Het door Freshkid zelf gemaakte nummer "Lay Low" sloeg in als een bom en de tent stond op zijn kop.

In de uitzending kreeg Frashkid slechts 60 seconden maar hier bij Greatest-Hits hebben we de complete versie voor je. Check hem hieronder.

18 opmerkingen:

  1. Ze is prachtig, bijzonder, aardig en heeft ook nog een mooie stem. Beter kan toch niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw ze is goed! Ga zo door meid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is topp ! ik dacht dat ze jongen was en als ze dat was was ik nu al verliefd
    Mooi knap Talent elke jongen of meisje wilt dat wel
    Ik leef met je mee meid. Ga zo door x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik leef ook met je mee!! Je bent echt super goedd!!!! Blijf door gaan met zingen X<

      Verwijderen
  4. super veel respect, hoop dat je wintt!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je liedje is echt super, je gaat verkomen ik voel et

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb laylow 24/7 in me hoofdd , veel success 30 maart in the nexttoptalent

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig zy heeft de mooiste stem die ik ooit gehoord heb ze heeft een cute gezicht echt om op te eten the next poptalent kan gewoon stoppen zy heeft al gewonnen en is al ver en ze heeft meer fans dan wie dan ook

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love you schat je ben fucking goed damn gewoon respect man i love love love you k hoop dat je gaat winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LOVE FRESHKID: ze is cute,stoer,leuk,bijzonder ze heeft een mooie stem mashallah ze is gwn alles i love her so much. OMG i love that song laylow k luister het gwn elke dag en freshkid laat je niks aantrekken van die haters want haters zijn juist de grootste fans voor mij ben jij al een winnaar schat.Xxx big hug

    BeantwoordenVerwijderen
  10. se is gwn fantastisch!!!echt de beste van hun allemaal!!!!:d

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze is geweldig ik ben fan van ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HAAR MUZIEK, HAAR STEM, HAAR STIJL, KORTOM ALLES IS AMAZING AAN FRESHKID ! I love her!! #ProudKiddo !

    BeantwoordenVerwijderen