iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

9 oktober 2014

NL Releases week 41

Hieronder een overzicht van artiesten van eigen bodem die de afgelopen een verse single op iTunes en andere verkoop portals hebben uitgebracht.
Deze lijst wordt wekelijks ververst met nieuwe releases die in de verkoop zijn gegaan.
Iedere donderdag komt er voortaan een lijst met de verse releases van artiesten van de vreemde bodem.
Heb jij info over een verse release die er niet bij staat, meld het ons aub.


Afrojack – Radioman (Duhrer remix)
Alpenzusjes - wienie wienie
Angela - fantasie ep
Armin van Buuren ft. Laura Jansen – Sound Of The Drums (Bobina remix)

B Brave – Ik Laat Je Los
B-Brave - bad
Brainpower – Troubled Soul (Draaischijf)

Brendie - vanavond lig jij in armen
Buurman - fileleed en liefde
Colinda - wat ik alleen maar wil
Danny Canters - ik heb je niet meer nodig
De Roffels - een knuffel van jou
Diggy Dex - mevrouw de bruin
DJ Maurice - oktoberfest
Elementary Penguins – Magic
Eva Simons – Policeman (Down On The Floor)
Fedde le Grand & Funkerman ft. Shermanology – 3 Minutes To Explain
Femke Meines - geen zin

Guus Meeuwis ft. Faberyayo – Opzij

Handsome Poets – Stardust
Helena - ik ben keiverliefd
Kevin Smit - vrij zijn als een vogel
Leen Zijlmans - daar zijn opa s voor
Leroy - het geeft niet
Mainstreet – Runaway

Mieke & Luc van Meeuwen - mooie dromen
Moss – New Shape
Nick & Simon – Pak Van Mijn Hart
Nielson – De Man Die Niet Kan Gaan
Nils van Zandt & Lennart Wolfs – Bounce
Oliver Heldens, Sander van Doorn - This
Paul de Laat - ursula ik mis je
Professor Green ft. Mr.Probz – Little Secrets

Rene Muller - jouw woorden
Rik Nijman - als ik a zeg, zeg jij b
Roma Mirando - kom bij me terug
Ruth Jaccoth - hou van mij

Wimmie Bouma - eenmaal
Xerxes - jij bent van mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten