iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

22 oktober 2014

NL Releases


Hieronder een overzicht van artiesten van eigen bodem die de afgelopen een verse single op iTunes en andere verkoop portals hebben uitgebracht.
Deze lijst wordt wekelijks ververst met nieuwe releases die in de verkoop zijn gegaan.
Iedere donderdag komt er voortaan een lijst met de verse releases van artiesten van de vreemde bodem.
Heb jij info over een verse release die er niet bij staat, meld het ons aub.


Alderliefste – Geen Idee
Alex – Maak Er Een Mooie dag van

appa - #stille wateren(soundtrack infiltrant)
auke en lorenzo - jennifer
Bollebof & Ir-Sais – Min Nina
Common Linnets – Love Goes On
De Staat – Input Source Select
Ed Struijlaart – Heart Of Stone

erik van klinken - t is te gek
etienne - maar eens kom ik naar jou
George Baker – Around And Around
Gerard Joling & Toon Hermans – Een Vriend
Gers Pardoel – Dans Met Mij

Hardwell & Chris Jones – Young Again
henk damen - koningin van de zigeuners
jebroer ft ronnie flex - beter nu
jeffk. ft floortje smit - revelation
Joan Franka – Nigel

jolanda ten hoven - jij geeft kleur aan mijn leven
laidback luke ft gina turner - bae
Lars Koehoorn – Home
Lawine Boys – Je Krijgt Niets meer van Mij
lenie gerits - de rolleman
Mainstreet – Forever And A day

nielson - de man die niet kan gaan
Party Piet Pablo – De Pieten Vibe
rechtstaat, de - goudkoorts
Roberto Tan – Papier
Ronnie Flex ft. Gers Pardoel – Ik Wil Het Hebben
Tiesto & DBX – Light Years Away
tony van boxtel - droom je dromen
wesley klein - er is niemand zoals jij

yes-r - onbereikbaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten