iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

27 augustus 2015

Karlien van Jaarsveld bezingt haar gescheurde jeans

Soms stuit je tijdens je zoektocht naar nieuwe muziek op internet op een fijne plaat die je 2 of 3 keer opnieuw aan zet terwijl je even andere dingen doet aan de pc. En dan gebeurt het ook wel eens dat het nummer is afgelopen maar dat je ff druk bent en je automatisch naar het volgende nummer op youtube gaat.
En dat is mij vanavond weer overkomen en nu heb ik de nieuwe song van Karlien van Jaarsveld in mijn hoofd zitten.
Karlien is een Zuid Afrikaanse zangeres die niet alleen een mooie stem heeft maar ook haar verschijning is er 1 die er mag wezen. En ze zingt Zuid Afrikaans en daar heb ik wel een zwak voor geloof ik want ik wordt een partij vrolijk van deze plaat die Geskeurde Jeans heet.
Orrdeel zelf ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten