iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

21 september 2016

Sjors van der Panne bezingt Isabel

Het houd niet op vandaag met de Nationale producten want ook Sjors van der Panne heeft een nieuwe single en die is Geweldig.
De titel is Isabel en doet een beetje denken aan Anne van Herman van Veen.
Sjors zelf zegt over zijn nieuwe single:
Isabel is het dochtertje van vrienden van mij. “Isabel brengt onwijs veel blijdschap in het gezin en dat heeft mij geïnspireerd. Het is een heel mooi liedje geworden dat gaat over de verharding die je in de samenleving ziet.
Met het nummer Isabel wil ik alles in de wereld een beetje vrolijker maken. De clip hebben we in het Vondelpark opgenomen en het is een geweldig sprookje geworden”.

Sjors gaat zijn nieuwe single ook zingen tijdens zijn theatertour. “We gaan een nieuwe weg in en daar heb ik hartstikke veel zin in!”

Nu verkrijgbaar op iTunes

Toeval wil dat mijn nicht een paar maandjes terug ook trotse moeder is geworden van een prinsesje genaamd Isabel dus wij van Greatest-Hits zijn zowiezo fan van het lied ;o)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten