iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

21 oktober 2012

Welkom op The-Greatest-Hits weblog

Hallo daar, leuk dat je even komt kijken op mijn weblog, en hopelijk kom je nog vaak terug.
Ik ben Sjon en ik ben 43 jaar jong, mijn passie is al sinds mijn 13de muziek en alles wat daar aan vast hangt.

Ik ben al eerder actief geweest met een weblog waar ik samen met een internetvriend je de meest verse hits om je oren sloeg, een voorspellende hitlijst samenstelde en ook een interactieve hitlijst voerde. Maar door regelmatig terugkerende meningsverschillen over de te varen koers leek het ons beter dat we ieder ons ding gingen doen.
Wat ga je hier allemaal tegenkomen zul je je afvragen? Nou de plannen zijn voorlopig als volgt. Dagelijks


  • Verse single releases 
  • Verse album releases
  • Verse video's
  • Classic video's / Plaat en het verhaal er achter
  • Interactieve Hitlijst
  • Album Reviews
  • De Draaischijf (plaat van de week van Sjon)
  • De Hitkluif (plaat van de week van mede blogger Remco)
Op de weblog staan nu wat oude berichten die ik heb meegenomen van mn vorige weblog, zodoende dat je een hele rij aan Draaischijven ziet. Wel leuk dat je op die manier kan kijken hoe divers er gekozen wordt.

Uiteindelijk zal ik voor een aantal items een button aanmaken waardoor je snel kan doorklikken naar datgene wat je ff wilt terug zien.
Wil je op de hoogte worden gehouden van de updates, volg ons dan op twitter via @_greatest_hits 

Groet,

Sjon & Remco

Geen opmerkingen:

Een reactie posten