iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

4 december 2012

Carly Rae Jepsen pakt de Hitkluif.

De Hitkluif vergt enige introductie.
Mijn naam is Remco de Kluyver en ik schrijf ook mee op deze blog. Ik ben 29 jaar en mijn grootste hobby is het bezig zijn met muziek. En omdat ik de Kluyver heet heb ik gekozen om een deel uit de achternaam te gebruiken en iets te veranderen voor de Hitkluif.

Carly Rae Jepsen (Mission (Brits-Columbia), 21 november 1985) is een Canadese zangeres.

In 2007 werd ze derde tijdens het vijfde seizoen van Canadian Idol. In september 2008 bracht ze haar debuutalbum Tug of war uit.
Wereldwijde bekendheid kreeg ze pas in 2012, toen ze haar single Call me maybe uitbracht.
De single bereikte de eerste plaats in de hitlijsten van Canada, Australiƫ, Nieuw Zeeland, Verenigd Koninkrijk, Ierland en Belgiƫ.
In Nederland bereikte ze met de single een top 10 notering.

Hierna bracht ze samen met Owl City het zeer aanstekelijke Goodtime uit dat in de hitparade een 7de plek wist te berijken.

Nu komt ze dus weer met een solo single en die is ook weer erg lekker.
This kiss gaat zeker de hitlijsten bestormen om misschien ook weer richting de top 10 van de hitlijsten te rijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten