iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

11 juni 2013

Gerard Joling en Jandino Asporaat scoren Reggae hit met Mijn Liefde

Gerard Joling zet in 2013 zijn glansrijke zangcarrière voort met de release van zijn nieuwe album, getiteld Ik Ook Van Jou. Het album bevat zowel prachtige ingetogen nummers als een flinke hoeveelheid vrolijke, up-tempo stukken. "Met heel veel plezier en toewijding heb ik aan dit nieuwe album gewerkt. Het is een echt 'Gerard' album geworden, gezongen met hart en ziel en ingespeeld door geweldige live muzikanten," aldus Gerard.

'Mijn Liefde' is een duet met cabaretier Jandino Asporaat en tevens de tweede single van het album 'Ik ook van Jou'.
In eerste instantie leek het nummer met de typische reggae sound niet aan te slaan, maar doordat het weer een beetje meewerkt is de single nu toch in de hogere regionen van de iTunes verschenen.
Het is natuurlijk een echt lekker feelgood nummertje wat wordt begeleid door een leuke clip met veel komische stukjes.
Dat kan natuurlijk ook niet anders met en Gerard Joling, en Jandino Asporaat in 1 clip.
Jandino kennen we allemaal wel van de Dino show met zijn typetjes uit het kip restaurant. Maar naast Kemedian is Jandino ook een niet onverdienstelijke zanger en dat laat hij hier in duet met gerard Joling horen.
In de NederLied Top25 hebben zij de nummer 1 positie al gehaald en in iTunes zaten ze inmiddels al tegen de top10 aan. Nu eens kijken of het succes door wil zetten zodat ze die verdiende top10 hit gaan pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten