iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

11 juli 2013

Eddy Zoey brengt single "Beter Dan Ik" uit


Terwijl Eddy Zoëy even klaar lijkt te zijn met tv-werk, stort hij zich compleet op zijn grootste passie: muziek! Vorige week heeft Eddy de clip op genomen van zijn eerste single 'Beter dan ik' van zijn nieuwe album 'Andere kanten van…'. En uiteraard wil de Tukker ouderwets provoceren.

"Het nummer 'Beter dan ik' gaat over het competitieve in mannen. Een regel die vaak voorkomt is 'ik ben ook maar een gewone lul'", legt Eddy uit. "En dat hebben mannen. Onderling is het van kijk mij dit, kijk mij dat en kijk mij zo. Maar uiteindelijk komt het er op neer laat je broek maar zakken en laat maar zien."

En dat gebeurt dan ook in de clip. Daarin beoordelen vijf vrouwen de geslachtsdelen van mannen. Eddy geeft eerlijk toe, dat hij het onderwerp ook heeft gekozen om de aandacht te trekken. "Het is wel spraakmakend en iedereen wil de clip nu wel zien."
En dat kan nu bij Greatest-Hits want we hebben hem voor je gevonden en hij staat hieronder te wachten op je.

Het album staat geplanned voor eind augustus en de single Beter Dan Ik moet deze maand nog komen.
De cover van de single is al wel bekend en die kan je hieronder zien. Het is overigens een bestaand schilderwerk van Eddy zelf wat hij heeft voorzien van een artiest en titel. Voor meer schilderkunst van Eddy kijk je even op zijn website.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten