iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

11 oktober 2013

Avril Lavigne feat. Chad Kroeger - Let Me Go

Avril Lavigne heeft een nieuwe single uit getiteld Let Me Go, en op die single wordt ze bijgestaan door de man die bij haar thuis op zondag ook het vlees snijd. Het is namelijk haar kersverse echtgenoot Chad Kroeger en die kennen we natuurlijk allemaal als de leadzanger van de rockband Nickelback.
Het kon met een echtpaar dat bestaat uit Avril en Chad (ook wel bekend als Chavril) ook niet lang duren natuurlijk totdat er een duet zou worden opgenomen. En dus is het duet ‘Let Me Go’ dan ook niet echt een verrassing.
Avril Lavigne scoorde eerder hits met o.a. Sk8er Boy, Complicated, I'm With You en Alice.
En Chad Kroeger kennen we natuurlijk van zijn hits How You Remind Me, Rockstar, Photograph en Hero (zijn uitstapje met Josey Scott voor de Spiderman film)

De clip van Let Me Go is nog niet beschikbaar maar je kan al wel heerlijk genieten van de audio van deze verrassend lekkere plaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten