iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

27 augustus 2014

Verse muziek van eigen bodem

Hieronder een overzicht van artiesten van eigen bodem die de afgelopen een verse single op iTunes en andere verkoop portals hebben uitgebracht.
Deze lijst wordt wekelijks ververst met nieuwe releases die in de verkoop zijn gegaan.
Iedere donderdag komt er voortaan een lijst met de verse releases van artiesten van de vreemde bodem.
Heb jij info over een verse release die er niet bij staat, meld het ons aub.


3JS – Raak M`n Hart

ADAM - Howie DeWitt
Alfred Breggeman - Hé, ga met me mee
Aliyah – Stapelgek
Chuckie – Bitches Be Like
Dennie Christiaan - Eerst Zeg Je Ja

Ferry Corsten ft. Nat Dunn – Hyper Love
Ferry de Lits - Laat Me
Gijs van Iersel - Voor Eeuwig
Guus Bok – Nadien
Henk Bernard – Dan Ga je Maar
Keizer – Liever Alleen

Kraantje Pappie – Droom
Martin Garrix & Moti – Virus
Mylène & Rosanne - Me & My Selfie
Rudy de Wit - Zin In Een Feestje
Stef Bos - Beter Mens
Tangarine – It`s Allright
The Kik – Schuilen Bij Jou
Wesley Bronkhorst – Ik Ga Maar

Wolter Kroes & Isabella – Ik Ben Je Prooi
Zonderling - Pruillip

Geen opmerkingen:

Een reactie posten