iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

15 oktober 2014

NL Releases 42


Hieronder een overzicht van artiesten van eigen bodem die de afgelopen een verse single op iTunes en andere verkoop portals hebben uitgebracht.
Deze lijst wordt wekelijks ververst met nieuwe releases die in de verkoop zijn gegaan.
Iedere donderdag komt er voortaan een lijst met de verse releases van artiesten van de vreemde bodem.
Heb jij info over een verse release die er niet bij staat, meld het ons aub.

a3aan drost - zomaar even

antonie van lierop - amor
Blof – Klaar Voor
Britt Lenting – Love Me Just A Little Bit More
De Ark In Actie All Star Band – Niet Van Een Ander
DI-RECT – You & I
Ellen ten Damme – Ich Liebe Wie Du Lügst

Femke Meines – Geen Zin

gaatze bosma - meisje op de harley davidson
gewoon wil - een engel op aarde
Giovanca – Come Around
Henny Vrienten – Beste Vriend
Je Broer – Beter Nu

JEFFK ft. Floortje Smit – Revelation
jeroen van zelst - het is alsof ik zweef
Kevin Smit – Vrij Zijn Als Een Vogel
Ladies Of Soul – Up Till Now

luna - dit is mijn droomland
marlane - met een beetje liefde
Martin Garrix ft. Ed Sheeran – Rewind & Repeat It
meriam - van mij!
mike & colin - je spookt door mijn hoofd
mike van dijk - zonder te blikken of te blozen
Oliver Heldens ft. K Stewart – Last All Night
Oud Schuim – Lichte Erotiek

raymond pluijmert - zo heb ik het nooit bedoeld
Rita Zipora- Op Wegliedje
stef ekkel - als een dief in de nacht
wannebiezz - naar de kroeg

Xerxes – Jij Bent Van Mij
zangeres shiela - de nachten duren zolang

Geen opmerkingen:

Een reactie posten