iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

12 november 2014

NL Releases Week 45/46



Hieronder een overzicht van artiesten van eigen bodem die de afgelopen een verse single op iTunes en andere verkoop portals hebben uitgebracht.
Deze lijst wordt wekelijks ververst met nieuwe releases die in de verkoop zijn gegaan.
Iedere donderdag komt er voortaan een lijst met de verse releases van artiesten van de vreemde bodem.
Heb jij info over een verse release die er niet bij staat, meld het ons aub.

Brownie Dutch – Stupid Kind Of Lover

Duo Knotsgek – Op De Lange Latten
Henk & henk – Sinterklaas Wil Met Pensioen
Jayh – Ik Heb Je
Kraak & Smaak – Where You Been (Hamertje Tik remix)
Lorrainville – It`s Not A Crime

Party Piet Pablo & Love Piet – Pietenliefde
Pest One – Zwarte Piet
Rene Schuurmans – Bij Ons In Brabant
Sander Kleinenberg ft. Gwen Mc Crae – Can You Feel It
SBMG, Bokoesam, Frenna, Emms – Hoe Het Voelt
Stef Ekkel – Als Een Dief In De Nacht
Zonderling – Zinderlong

Bennie Solo - Dat Kun Je Toch Niet Maken
Elz Bakker - Draai Maar In T Rond
Fadim - Ik Sta Op Straat
Fantasticos - Zo Verliefd
Glenn De Koning - Puur En Onderscheidend
Glennis Grace - Zeg Maar Niks
Harry Verbeucken - Zonder Jou Ben Ik Alleen
Jordan Peeters - Ver Bij Mij Vandaan
Laura Ross - Stralende Lach
Marco De Hollander - Blijf Gewoon Jezelf
Rini Van Der Heijden - Het Zal Je Maar Gebeuren
Rinus Ponsen - Kom In M'n Armen
Rob Zorn - Dat Maak Ik Zelf Wel Uit
Stanley Hazes - Waarom Mag Ik M'n Kind Niet Zien
Steve Tielens - Wij Vieren Feest Vandaag
Theodoor - Het Is Een Nacht 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten