iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

16 februari 2015

Dinsdag 17 Februari komt de nieuwe VanVelzen uit, Call It Luck

Roel van Velzen is een tijdje weggeweest uit de hitparades, maar daar gaat vrij snel verandering in komen want dinsdag 17 februari komt zijn nieuwe single uit getiteld CALL IT LUCK.
Roel is op reis geweest naar Congo en verteld daar zelf het volgende over:
"Onze trip naar Congo heeft me meer gebracht dan ik me ooit had kunnen bedenken, terwijl ik daar nou echt niet naartoe ging om mezelf te hervinden of iets dergelijks. Ik voel me gezegend met deze ervaring. Én deze nieuwe vrienden, inzichten en muzikale ontmoetingen hebben allemaal geleid tot deze single.
Voor singer-songwriter en stadgenoot VanVelzen ontwierp Rens Dekker Communication Design de visuele identiteit rondom zijn nieuwe single en album. Het artwork van de eerste single ’Call It Luck’ verwijst naar de inspiratie die VanVelzen kreeg voor het nieuwe album tijdens zijn verblijf in Congo. In zijn muziek zijn diverse Afrikaanse invloeden te horen.
Morgen is het dus zover, maar we hebben wel alvast een teasertje voor jullie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten