iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

28 februari 2015

Nielson zijn nieuwe single heet Ik Heb Een Meisje Thuis


Zijn man-zijn en de adoratie van vrouwen heeft Nielson verwerkt in zijn nieuwe single Ik heb een meisje thuis. "Het is een van de liedjes die na een week terugtrekken in de Ardennen op papier is gekomen." De zanger beleefde een turbulente tijd sinds hij doorbrak met Beauty & the Brains, dat hij ook voor zijn vriendin schreef.

"We gingen samenwonen en ik zat in een rollercoaster, kreeg last van mijn stembanden terwijl ik als een malle aan mijn carrière bezig was. Gelukkig is dat allemaal achter de rug en heb ik ook een manier gevonden om om te gaan met de drukte. Nog altijd gaat de stroom creativiteit door. Er ligt een enorme stapel liedjes te wachten om op een album gezet te worden. Voorlopig houd ik het dit jaar bij Met de tijd mee I en Met de tijd mee II, twee EP's die met het wisselen van zomer- naar wintertijd en andersom worden gelanceerd. Letterlijk: met de tijd mee dus."

Er is nog geen volledige audio van het nieuwe nummer maar dat zal niet lang meer duren. Tot die tijd hebben wij een mini preview voor je van IK HEB EEN MEISJE THUIS en dus kan je al wel horen dat het weer een catchy meezinger is geworden die onherroepelijk weer net zo goed gaat scoren als zijn voorganger Sexy Als Ik Dans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten