iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

21 september 2016

Femke Meinis nieuwe single is Wazig


Het was al weer even geleden dat we iets gehoord hadden van Femke,maar de stilte is voorbij want ze heeft een nieuwe single.
De titel is "Wazig" en het is een lekker uptempo nummer geworden die vergezeld gaat met een hele toffe videoclip.
Femke zelf is enorm blij met de nieuwe single en zegt er zelf over op de KidsTop20 site het volgende: "Ik ben elke keer weer heel blij met mijn singles! Maar met mijn nieuwe liedje "Wazig" ben ik toch wel heel blij, omdat het iets heel anders is dan al mijn andere liedjes!"

En anders is het inderdaad want het klinkt allemaal wat volwassener ook al is Femke pas 16.
Ga snel naar iTunes en koop haar single, ook kun je naar de site van de top40 om daar op haar te stemmen zodat ze in de Tipparade komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten