iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

4 april 2017

Jason Derulo pakt Draaischijf met Swalla

Na een weekje afwezigheid als het om de bekendmaking gaat van de Draaischijf zijn we weer terug.
De activiteiten op de blog staan op dit moment op een erg laag pitje door drukte op andere vlakken, maar deze week zijn we er weer met de Draaischijf.
En dat is weer een hele fijne want niemand minder dan Jason Derulo pakt de schijf en dat doet hij samen met o.a. Nicki Minaj en Ty Dolla $ign.

En er zitten genoeg mooie modellen in de video van de nieuwe Draaischijf, Jason Derulo's Swalla. Maar volgens geruchten zou Jason daar tijdens de opnames geen oog voor hebben gehad.

Volgens de Amerikaanse roddelpers zou de zanger zijn gevallen voor Nicki Minaj. Zelf is hij daar helder over: “Ik vind Nicki een waanzinnig prachtige chick en ze is supergetalenteerd. Ik ben alleen bezet. Ik doe het rustig aan. Ik probeer het deze keer anders te doen, want alle vorige keren ging het mis met mijn relaties.”

Het gaat in de relationele sfeer dan niet altijd even goed, in de muzikale sfeer zit het wel okay met Jason want Swalla dreigt weer een enorme hit te gaan worden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten