iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

27 januari 2014

iTunes Top10

De iTunes dag Top10 is terug bij Greatest-Hits.
Check hier zeer regelmatig hoe de top10 van de iTunes er uit ziet.

Vandaag 2 nieuwe gezichten in de top10, Claudia de Breij is als een komeet naar 2 geschoten met Mag Ik Dan Bij Jou en Austin Mahone zingt zich samen met Pitbull naar een 5de plek met MMM Yeah.
John Legend is de aanvoerder van de iTunes charts.
De audio van Austin zie je een aantal berichten naar beneden al dus nu kiezen we voor een behind the scenes clipje van hem.

01 - 01 - John Legend - All of Me
02 - == - Claudia de Breij - Mag Ik Dan Bij Jou
03 - 02 - Pharrell Williams - Happy (from "Despicable Me 2")
04 - 04 - Stromae - Formidable
05 - ++ - Austin Mahone Ft. Pitbull - MMM Yeah
06 - 06 - Maître Gims - J'me tire
07 - 05 - Avicii - Hey Brother
08 - 08 - Pitbull - Timber (feat. Ke$ha)
09 - 07 - Katy Perry - Dark Horse (feat. Juicy J)
10 - 09 - Klingande - Jubel
== is gestegen van buiten de iTunes top10
++ is vandaag voor het eerst in de iTunes lijst

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten