iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

30 april 2014

Louise Remschijf


Gerwin (Gers) Pardoel Nijmegen, 12 mei 1981 is een Nederlands rapper. Hij werd in 2009 in Nederland en Vlaanderen bekend vanwege zijn succesvolle samenwerking met The Opposites op de single Broodje Bakpao. Pardoels debuutalbum Deze wereld is van jou werd uitgebracht in november 2011 en haalde platina op 28 mei 2012. Pardoel is het meest bekend geworden door zijn nummer 1-hit Ik neem je mee.

Op 24 oktober 2011 (de opnames van het album waren in 2009 begonnen) werd Pardoels debuut album uitgebracht: Deze wereld is van jou. De tweede single van het album, Ik neem je mee, werd een enorme hit, zo groot zelfs dat het sinds 6 april 2012 de grootste Nederlandstalige hit ooit in de Nederlandse Top 40 is op basis van het puntensysteem voor de Top 40. Ook in Belgiƫ werd Ik Neem Je Mee een grote hit. Ook het nummer Bagagedrager (met Sef) werd een zeer grote hit in Nederland en Belgiƫ. De muziek van de single werd gebruikt in de televisiereclame van zorgverzekeraar Zilveren Kruis.

Op 23 Mei presenteert Gers zijn 2de album: De Toekomst Is Van Ons.
Het album ‘De Toekomst Is Van Ons’ is al sinds de release van Gers’ debuut in de maak. “Ik maak altijd muziek, ik kan niet anders. Wanneer ik even vast zit ga ik op zoek naar inspiratie. Dat komt uit mensen, bepaalde situaties of geweldige plekken die ik de afgelopen jaren heb mogen bezoeken. Ik ben een perfectionist en heb met zoveel verschillende getalenteerde mensen aan dit album gewerkt dat het wel even heeft geduurd. Maar volgens mij is het daarom een te gekke persoonlijke plaat geworden. Het gaat echt alle kanten op, maar de basis is heel puur en Gers. Ik hoop echt dat iedereen er van gaat genieten.”

Louise is deze hele week de Remschijf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten