iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

21 augustus 2014

Verse Singles Van Eigen Bodem

Hieronder een overzicht van artiesten van eigen bodem die de afgelopen een verse single op iTunes en andere verkoop portals hebben uitgebracht.
Deze lijst wordt wekelijks ververst met nieuwe releases die in de verkoop zijn gegaan.
Iedere donderdag komt er voortaan een lijst met de verse releases van artiesten van de vreemde bodem.
Heb jij info over een verse release die er niet bij staat, meld het ons aub.

Allen Hoekman – Morgen Kan Het Anders Zijn
Andre Hazes & Johnny Kraaikamp – Guanita / Droomschip

Corrie Konings - Morgen Is Alles Weer Heel Anders
Dean Saunders ft Ros Jozefzoon - Je Raakt Me Zo
Django Wagner & Antje Monteiro - Vlinders
Duo Knotsgek - Zij Is Te Mooi
Ed Struijlaart – Never

Hans Steiger - Ritmo de la Noche
Hike - Onderweg
Jeroen Post Ft. Bibi – Magical Ride
Joey Hartkamp - Ik Wil Je
Kees Plat - Deze nacht
Kevin Dray & Roxeanne Hazes – Happiness

Leonie Meijer Vs Brainpower – Won`t Come Back
Marco de Hollander – Achter De Wolken
Margretha van de Laar - Het Kleine Geluk
Mario Broerse - Na vandaag
Mathijs Koning - Laat Het Maar Komen
Milan Milano - En Ik Droom

Nielson – Sexy Als Ik Dans
Partysquad, The Dutch Movement & Postmen – Wake M Up
R3Hab & Vinai – How We Party
Ruben Hein – Dressed Up
Ruth Jacott - Verliefd Verward
Tamara Tol - Ik Ben Gelukkig Met Jou
Vinzzent – Hier Is Een Liedje Voor Je

Geen opmerkingen:

Een reactie posten