iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

17 januari 2013

LeAnn Rimes speelt leentje buur op nieuwe single

LeAnn Rimes zingt in haar nieuwe single Borrowed over haar affaire met Eddie Cibrian, met wie ze nu is getrouwd.
 
De countryzangeres liep al acht maanden met het liedje in haar hoofd voordat ze het kon schrijven, vertelt ze aan Extra.
"Ik durfde het niet te schrijven, omdat ik wist dat het ongelooflijk persoonlijk moest worden... en toen ik het deed heb ik een hoop tranen gelaten."

Het stel leerde elkaar kennen in 2009, toen de 30-jarige zangeres nog getrouwd was met Dean Sheremet en Cibrian met Brandi Glanville, de moeder van zijn twee zoontjes.
Geleend
In Borrowed zingt Rimes onder meer dat ze wil 'volhouden, ook al weet ik dat het fout is.' "Ik wil je niet teruggeven, je bent het beste dat ik ooit heb gehad, maar je bent geleend", zingt ze verder.

In het interview vertelt ze ook over de dertig dagen die ze eerder dit jaar in een kliniek heeft doorgebracht, om beter om te kunnen gaan met stress en angstgevoelens. "Het moeilijkste was het alleen zijn", zegt ze hierover. "Ik heb altijd mensen om me heen gehad."


Bron: Nu.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten