iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

10 januari 2013

Nieuwe single voor 3J's is laatste single voor Jaap de Witte

UPDATE
 
De clip is inmiddels vrij gegeven en dus willen we jullie die niet onthouden,
De clip is opgenomen tijdens de repetitie van de binnenkort te starten Bronnen tour die de heren langs alle denkbare Theaters in ons land zal leiden.
 

Bijzonder

 
De nieuwe single van de Volendamse 3JS heet niet alleen Bijzonder, maar is dat zonder twijfel ook.
Dit is voor mij wel heel bijzonder omdat dit het laatste nummer is waar ik te horen ben als gitarist bij de 3JS," onthult Jaap aan De Telegraaf.

"Ik wist niet toen we het nummer inspeelde dat dit mijn laatste single zou zijn, dus de titel heeft een dubbele lading. Maar mijn zoon Jan de Witte gaat mij nu opvolgen en ook dat is natuurlijk bijzonder. Nou maar hopen dat de singel hoge ogen gaat scoren, dat zou een hele mooie afsluiter zijn"

Noodgedwongen verlaat Jaap de Volendamse formatie. De gitarist heeft een neurologische aandoening aan zijn hand waardoor hij nog maar nauwelijks kan spelen.

"Het signaal vanuit mijn hersenen wordt niet meer doorgegeven naar mijn vingers," onthulde hij eerder in De Telegraaf.

Om toch Jaap nog een beetje te eren hebben we een video voor je waar Jaap het nummer Messege In A Bottle van The Police coverd. Hij zou zomaar een zangcarriere zonder gitaar kunnen beginnen als je het ons vraagt.



6 opmerkingen:

  1. Watervlinder: ja zeg dat zeker!!! Jaap heeft een hele mooie en aparte sound! Echt Jaap, en een beetje Sting! Als 3JS bewonderaar zou ik dat ontzettend leuk vinden. Misschien zo af en toe als verrassingsoptreden? Succes verder Jaap met wat je ook gaat doen, ik zal je zeker nog eens tegenkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://www.youtube.com/watch?v=gjxZi4xS26Y http://www.youtube.com/watch?v=X18mrQzytFE de laatste was hier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt Top!! Het zal niet makkelijk zijn afscheid te nemen...maar blijf maar wel lekker actief met muziek Jaap, want je bent een kanjer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige zanger, Jaap de Witte! We zullen je missen op het podium!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaap is een held!! Eeuwig zonde dat hij niet meer kan spelen, maar het is en blijft een entertainer heb ik gisteren gezien tijdens de show!

    BeantwoordenVerwijderen