iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

22 april 2013

Alison Moyet brengt nieuwe single en album uit

Alison Moyet heeft laatst onthuld dat ze al haar door de jaren heen vergaarde memorabilia heeft weggesmeten. En ze vond het heerlijk om al die oude jurken waar ze mee optrad weg te gooien, het gaf haar een zalig gevoel om de vele gouden platen aan barrels te meppen met een hamer.
Het bracht zoveel opluchting zei ze, en het is het beste wat ik mijn kinderen kon geven want wie wil zijn kinderen nou achterlaten met honderden dozen vol ouwe meuk van hun moeder.
Die kinderen moeten dat dan weer zien te verdelen of beschermen als er allerlei aasgieren op af komen omdat ik toevallig ooit een bekend persoon ben geweest.

Nee hoor zei ze, ik heb alles weggegooid en het geeft me veel voldoening om zowel in huis als in mijn hoofd opgeruimd te zijn. Nu kan ik weer een nieuwe voorraad gouden platen bij elkaar gaan zingen grapte ze.

Maar helemaal als grap was het niet bedoeld want Alison staat op het punt om haar 8ste solo album "The Minutes" uit te brengen. En van dat album heeft ze "When I Was Your Girl" als eerste single uitgebracht.
Het begint was somber, maar naarmate de track vordert wordt het wat meer uptempo en hoor je de onmiskenbare Moyet sound weer die je ook op haar eerdere albums zo duidelijk kon horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten