iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

2 juni 2017

Roxeanne Hazes - Ik was toch je meisje

Ik was toch je meisje is het eerste nummer van Roxeanne's debuutalbum, dat na de zomer bij platenlabel Top Notch, het label waar haar verloofde Erik Zwennes werkt, verschijnt. Roxeanne stond al vele malen op het podium met muziek van haar vader, maar begon twee jaar geleden pas met het schrijven van eigen nummers. De bedoeling was om de plaat rond mei in de schappen te hebben liggen, maar Rox heeft de release bewust uitgesteld om haar jongere broertje André zijn album release niet in de weg te zitten.

,,Ik merkte dat het begon te kriebelen. Dat ik behoefte kreeg aan een nieuwe creatieve uitlaatklep waarin ik mijn ideeën, gevoelens en creativiteit kwijt kan. Mijn vaders muziek is en blijft altijd de basis, en met mijn eigen muziek kan ik nu ook een andere kant laten zien'', aldus Rox.

Eerder schreef ze op 14-jarige leeftijd al nummers voor het debuutalbum van broertje Dre, met wie ze een moeizame relatie heeft. Ook was ze begin dit jaar horen op Ballade van de moord van Thijs Boontjes Dans- en Showorkest. De single van Roxeanne, met bijbehorende clip opgenomen op de Haagse kermis. En vandaag komt ze binnen in de Nederlandse Tipparade op 23 en dus is ze hard op weg naar de Top40.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten