iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

8 oktober 2015

Will Smith maakt comeback in de muziek

Bron: Top40.nl
Will Smith lijkt de smaak van muziek weer helemaal te pakken te hebben. Vorige week verscheen er een remix van het nummer Fiesta van Bomba Estereo, waarop Smith de rap voor zijn rekening neemt. Maar dat is zeker nog niet alles.

De rapper vertelde in de show van Zane Lowe op Beats 1 dat hij inmiddels een stuk of 30 nummers heeft gemaakt en daarvan zijn er zes of zeven erg goed. Smith zou iedere dag wel in de studio zitten: “Ik heb zoveel dat ik wil zeggen en ik worstel hoe ik dat op de juiste manier in de muziek kan krijgen die ik lekker vind”.

Will Smith kondigde ook aan plannen te hebben voor een wereldtournee. Dan wil hij ook DJ Jazzy Jeff meenemen. “Dat ik ga touren is zo goed als zeker. Jeff en ik hebben nog nooit een volwaardige tour gedaan", zo vertelde hij. Dat kwam meestal door werkzaamheden voor film of tv. “Maar ik kijk uit om voor het eerst met hem een complete wereldtournee te gaan doen.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten