iTunes Dag Top 3

FlashBack50 Top 3 (flashback50.nl)

16 augustus 2017

Draa!schijf voor P!nk


Ruim vijf jaar geleden bracht ze haar laatste album The Thruth About Love uit, waarop onder andere haar nummer 1-hit Just Give Me A Reason staat en de hits Try, True Love en Blow Me (One Last Kiss). Daarna bracht Alecia Beth Moore, zoals P!nk echt heet, vooral losse tracks uit als Today’s The Day en de soundtrack Just Like Fire.
Maar de afgelopen tijd is ze weer de studio ingedoken voor een nieuwe bladzijde in haar carrière. “Ik ben krankzinnig trots op mijn nieuwe werk,” zo liet ze via Instagram aan haar fans weten. “Het is alweer een tijdje geleden en ik ben dankbaar voor de jaren die achter me liggen. Ik kijk uit naar een nieuw hoofdstuk met jullie!”

What About Us is de voorloper van haar nieuwe album Beautiful Trauma, dat op 13 oktober moet verschijnen. Het is meteen de nieuwe Alarmschijf van komende week. Het is haar negentiende en daarmee is ze de vrouw die op drie na de meeste Alarmschijven bij elkaar wist te sprokkelen. Alleen Anouk (20), Madonna (25) en recordhouder Rihanna (29) wisten er meer te scoren. Als we kijken naar het totaalplaatje (mannen en vrouwen), dan is P!nk ook de artiest die op drie na de meeste schijven scoorde.

En om daar nog een schepje bovenop te doen pakt ze deze week ook nog eens de Draaischijf bij ons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten